شیبا اینو، ارز دیجیتالی که باعث شوکه شدن همه میشه!

شیبا اینو، ارز دیجیتالی که باعث شوکه شدن همه میشه!

شیبا اینو (Shiba Inu) >  یک میم کوین است که با الهام از دوج کوین، اولین و بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار ارز دیجیتال، ساخته شده است. این میم‌کوین در مدت کوتاهی پس از عرضه، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. اکوسیستم شیبا اینو، شامل بخش‌ها و ارزهای متعددی است که توکن شیبا اینو، لیش، بون و پلتفرم‌های شیبا سواپ، متاورس شیبا و کلکسیون توکن‌های غیر مثلی شیبوشی را شامل می‌شود.
 

ادامه مطلب
بیبی دوج کوین : فرصتی برای سرمایه‌گذاری در آینده

بیبی دوج کوین : فرصتی برای سرمایه‌گذاری در آینده

بیبی دوج کوین > بعد از معرفی خود به عنوان فرزند خلف اولین میم کوین، بیبی دوج کوین توانست به بازار خود سرمایه هنگفتی جذب کند. این ارز در زمستان کریپتو قبل با از بین رفتن بسیاری از میم کوین‌ها، به رشد خود ادامه داد و هم‌اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین رمزارزها شناخته می‌شود. 

 

 

 

ادامه مطلب
ارز دیجیتال پولکادات DOT چیست وچگونه بوجود آمد؟

ارز دیجیتال پولکادات DOT چیست وچگونه بوجود آمد؟

ارز دیجیتال پولکادات DOT  > با پیشرفت دنیای کریپتوکارنسی ها و توسعه بلاک‌چین‌ها نیاز ارتباط داخلی بین شبکه های بلاک‌چین‌ به مراتب حس میشود.
توسعه‌دهندگان در پی راهی بودند که بتوان بلاک‌چین‌ها‌را باهم ارتباط بدهند تا بیشتر بتوان از مزیت و کاربردهای آنها بهره‌ ببرند.
یک بلاکچین به خودی خود توانایی برقراری ارتباط با دیگر بلاکچین‌ها را ندارد اما با فراهم‌سازی قابلیت همکاری بین بلاکچین‌های مختلف، انتقال اطلاعات بسیار ساده‌تر شده و می‌توان برنامه‌ها وسرویس‌های قدرتمندتری ساخت. 

ادامه مطلب

ارز دیجیتال بت چیست و بت BAT چگونه بوجود آمد ؟

ارز دیجیتال بت چیست > در صنعت دیجیتال،اولین پروژه رمزنگاری شده‌ای که در حوزه تبلیغات دیجیتالی در بستر اینترنت تمرکز دارد بیسیک اتنشن توکن یا همان «بت»  است. توکن بت با نماد اختصاری BAT ،مخفف Basic Attention Token یک ارز دیجیتال، اوراق بهادار یا یک کالا نیست و تنها ابزاری برای مبادله ارزش بین سه گروه، کاربران، ناشران تبلیغ و آگهی‌دهندگان است.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال آیوتا MIOTA چیست وچگونه بوجود آمد؟

ارز دیجیتال  آیوتا MIOTA > نسل سوم ارزهای دیجیتال سعی دارند که بیشتر به امور روزمره بپردازند و بیشتر به زندگی عادی نفود کنند . برخی ارزها ادعا بر این دارند که کارمزد انجام تراکنش در شبکه اندک یا صفر است. که این وعده همچنان عملی نشده‌ است‌.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology چیست و چگونه بوجود آمد؟

ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology > موارد استفاده‌ از فناوری بلاک چین روز به روز متنوع‌‌تر و گسترده‌تر می‌شود. نسل اولیه ارزهای دیجیتال که هدفشان از استفاده از بلاک چین تنها تسهیل نقل و انتقال وجه بود. و در ادامه هدف نسل دوم ارزهای دیجیتال برطرف کردن مشکلاتی بود که در نسل اول گزارش شده بودند. و حالا، نسل سوم ارزهای دیجیتال، با هدف  افزایش قابلیت هم‌کاری بین بلاک چین و شبکه‌های سنتی بوجود آمده اند.

ادامه مطلب