بیبی دوج کوین : فرصتی برای سرمایه‌گذاری در آینده

بیبی دوج کوین : فرصتی برای سرمایه‌گذاری در آینده

بیبی دوج کوین > بعد از معرفی خود به عنوان فرزند خلف اولین میم کوین، بیبی دوج کوین توانست به بازار خود سرمایه هنگفتی جذب کند. این ارز در زمستان کریپتو قبل با از بین رفتن بسیاری از میم کوین‌ها، به رشد خود ادامه داد و هم‌اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین رمزارزها شناخته می‌شود. 

 

 

 

بیبی دوج کوین > بعد از معرفی خود به عنوان فرزند خلف اولین میم کوین، بیبی دوج کوین توانست به بازار خود سرمایه هنگفتی جذب کند. این ارز در زمستان کریپتو قبل با از بین رفتن بسیاری از میم کوین‌ها، به رشد خود ادامه داد و هم‌اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین رمزارزها شناخته می‌شود.  بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ با افت شدیدی روبه‌رو شد، اما میم کوین‌ها در این سال و به خصوص در سال ۲۰۲۳ رشد خوبی را تجربه کرده‌اند و به نظر می‌رسد همچنان مورد توجه سرمایه‌گذاران هستند. بیبی دوج کوین به عنوان یکی از مهمترین ارزهای دیجیتال در این دسته‌بندی شناخته می‌شود. در این مقاله، پرسشی که درباره تعداد هولدرهای بیبی دوج کوین و هولدرهای ارز BABYDOGE پیش می‌آید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

بیبی دوج کوین: راهی جدید برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال

 

بیبی دوج کوین > سرمایه‌گذاری در رمزارزهای Meme، از جمله دوج کوین و شیبا اینو، در سال 2021 به طور چشمگیری رشد کرد. این افزایش قیمت به دلیل نوآوری‌های این دسته از رمزارز‌ها و سود فوری آن‌ها بود. به علاوه، حمایت ایلان ماسک از دوج کوین، از اصلی‌ترین عواملی بود که باعث افزایش رشد بازار ارزهای Meme شد.

در بین این رمزارزها، دوج کوین به لحاظ ارزش بازار، جایگاه قوی‌ا‌ی دارد. در پنجمین ماه 2023، ارزش بازار دوج کوین حدود 11 میلیارد دلار بوده و در مقطعی از سال 2021 به رقم خارق‌العاده 88 میلیارد دلار نیز رسیده است. شیبا اینو نیز در رتبه دوم این لیست قرار دارد و ارزش بازارش در همین زمان بالای 6 میلیارد دلار است.

در این ارزهای Meme، بیبی دوج کوین و فلوکی اینو نیز به عنوان دو گزینه دیگر، رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. اما بیبی دوج کوین با تعداد هولدرهای بیشتر و رشد بیشتر در سال 2022، به رقابت با شیبا پرداخته و به اوج تاریخی خود رسیده است.

با کلیک بر روی عکس زیر وارد صفحه نمایش اطلاعات ارز بیبی دوج کوین شده و تعداد هولدرهای آن را در مقابل گزینه “Holders” مشاهده می‌کنید.


بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین > باید به یاد داشت که تعداد هولدرهای بیبی دوج کوین در سپتامبر 2022 به 1.61 میلیون رسیده است و در نتیجه در عرض شش ماه، بیش از صد هزار سرمایه گذار جدید به آن پیوسته اند. اما تعداد کیف پول‌های هولدر شیبا اینو به 1,294,377 می رسد که کمی کمتر از بیبی دوج است و حدود 450 هزار نفر کمتر از هولدرهای بیبی دوج است.


با این حال، شیبا اینو (Shiba Inu) در صنعت رمز ارز‌ها محبوبیت بیشتری دارد. در سال 2022، به عنوان یکی از سه ارز دیجیتال برتر صرافی بایننس، شیبا جای خود را با تعداد دنبال‌کنندگان بسیاری حفظ کرده است و فقط بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در استواری خود در صرافی پیشی می‌گیرند. همچنین با پروژه‌های مثل متاورس شیبا، راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم به نام شیباریوم (Shibarium) و صرافی شیبا سواپ، اکوسیستم شیبا ایجاد شده و در حال گسترش است. تعداد هولدرهای شیبا اینو نیز در حال افزایش است، اما نه به سرعتی که بیبی دوج دارد!


باید بدانید که دوج کوین به عنوان بنیانگذار جنبش میم کوین‌ها، با 4,815,301 آدرس کیف پول، رتبه اول را در بین تعداد سرمایه‌گذاران دارد و همچنین ارزش بازاری برای خود حفظ کرده است.

 

بیبی دوج: از صفر تا صد در جهان اینترنتی

 

بیبی دوج کوین > بیبی دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتال، در سال 2021 توسط جامعه کاربران دوج کوین ساخته شد و به عنوان یکی از بهترین میم کوین‌ها شناخته شده است. توییت ایلان ماسک در مورد این ارز دیجیتال توجه کاربران صنعت رمز ارزها را جلب کرد و باعث رشد شدید آن شد. با این حال، در اوایل سال 2022، ارز دیجیتال بیبی دوج کوین پس از رشد 3,500 درصدی به قیمت اولیه خود بازگشت.

بیبی دوج کوین

اما به تازگی به دلیل پیشرفت‌هایی در اکوسیستم آن، این ارز دیجیتال دوباره توجه زیادی را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال، تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج مشغول کار بر روی راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز BabyDogeSwap بوده و آن را در 21 سپتامبر 2022 راه‌اندازی کرده است.

روش پرداخت با استفاده از بیبی دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت مورد استفاده در خیریه‌ها استفاده می‌شود، اما هنوز کاربرد عملی و واقعی برای این ارز دیجیتال وجود ندارد. همچنین، این ارز دیجیتال یک مکانیسم استیک دارد که 10 درصد ارزش تراکنش‌های بیبی دوج در میان هولدرهای آن تقسیم می‌شود.

طبق وایت پیپر بیبی دوج، هدف این رمز ارز کمک به سگ‌های بی‌پناه و جذب افرادی بیشتر به صنعت کریپتو است. در حال حاضر، قیمت بیبی دوج کوین با افزایش 200 درصدی، به 0.000000002935 دلار رسیده است.

 

چگونه و از کجا ارز دیجیتال بیبی دوج ( BabyDoge ) بخريم؟


با توجه به این که فعالیت ایرانیان در صرافی های خارج از کشور به دلیل تحریم ها علیه ایران ممنوع می باشد، ریسک انتخاب صرافی های غیر ایرانی با توجه به خطر بلوکه شدن سرمایه و مسدود شدن حساب، بسیار بالا است. بنابراین، با فعالیت در صرافی آساکوین الکترونیک، می توانید معاملات خود را با سهولت و امنیت بالا به سرانجام برسانید. صرافی آساکوین الکترونیک با دارا بودن میزان نقدینگی بالا و نیزپشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله بیبی دوج ( BabyDoge ) آماده ارائه خدمات به صورت  بیست و چهار ساعته به کاربران می باشد. خرید ارز دیجیتال بیبی دوج ( BabyDoge ) با قیمت لحظه ای در صرافی آساکوین الکترونیک با امنیت بالا  با پیشتیبانان با تجربه انجام میشود.
برای  خرید بیبی دوج ( BabyDoge ) در صرافی آساکوین الکترونیک، شما به سادگی می توانید پس از ثبت نام احراز هویت را از قسمت داشبورد (ویرایش پروفایل) انجام دهید و بعداقدام به انتخاب کیف پول مورد نظر خود از قسمت کیف پول های داخلی  نموده و سپس به قسمت خرید رفته و با آگاهی و دانش لازم از روند بازار ارز و سنجیدن نکات مهم و پس از آگاهی از توان مالی خود، اقدام به خریدارز دیجیتال بیبی دوج ( BabyDoge ) نمایید.

 

نحوه فروش ارز دیجیتال بیبی دوج 


فروش دارایی های دیجیتالی یکی از دغدغه های مهم کاربران  پس از خریداست.باید بگوییم که جای نگرانی نیست !!زیرا در صرافی آساکوین الکترونیک فروش هر نوع ارز درخواستی شما از جمله بیبی دوج ( BabyDoge ) با قیمت لحظه ای به اتمام می‌رسد و بلافاصله به حساب شما واریز میشود.برای فروش  ارز بیبی دوج به قسمت فروش سایت به آدرس آساکوین الکترونیک مراجعه کرده وبراساس موجودی کیف پول ارزی تان، درخواست فروش ارز خودراثبت نمایید. در این صورت، مبلغ قیمت لحظه ای بیبی دوج ( BabyDoge )  بلافاصله به حساب شما واریز میشود.

سخن پایانی

جنون میم کوین‌ها، دنیای ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص داده‌اند. تمام این ارزها به دنبال کسب رتبه برتر در حوزه خود هستند، و بیبی دوج کوین یکی از رقیبان مشهور آنهاست. این رمز ارز نسبتاً جدید است و ابتدا با توییت ایلان ماسک به همه چشمان خیره شده بود، اما اخیراً یک رشد خوب را تجربه کرده است. همچنین، تعداد هولدرهای بیبی دوج کوین (BabyDoge) در میان همه تعجب‌ها، پیشی گرفته و بسیاری از مردم آن را از ماجراهای شیبای اینو پیشی گرفته باور دارند. در حالی که این گروه از ارزهای دیجیتال در رقابت برای پیروزی هستند، هنوز نمی‌توانیم مسابقه را به پایان برسانیم. فعلاً باید صبر کرده و دید که کدام یک از آنها به عنوان برنده این مسابقه خواهد بود.