ارز دیجیتال سولانا(solana) در سال ۲۰۱۷ توسط آناتولی یاکوونکو( Anatoly Yakovenko) با کمک گرگ فیتزجرالد موفق شدند آزمایشگاه های سولانا را تاسیس کنند. آناتولی یاکوونکو با همکاری دوستانش توانست در سال ۲۰۲۰ پروتکل سولانا و توکن SoL را به صورت عمومی منتشر کند.

 

تاریخچه سولانا


ارز دیجیتال سولانا(solana) > در سال ۲۰۱۷ توسط آناتولی یاکوونکو( Anatoly Yakovenko) با کمک گرگ فیتزجرالد موفق شدند آزمایشگاه های سولانا را تاسیس کنند. آناتولی یاکوونکو با همکاری دوستانش توانست در سال ۲۰۲۰ پروتکل سولانا و توکن SoL را به صورت عمومی منتشر کند.


اهداف و قابلیت های سولانا 


شبکه‌ی سولانا به وجود آمد تا در تمامی حوزه ها تمرکززدایی را سرعت بخشد و همچنین هدف اصلی آن برطرف کردن مشکلات شبکه های دیگر مانند اتریوم است و قصد دارد شبکه ای بهتر برای برنامه های غیرمتمرکز(Daap) ارائه دهد.
سولانا به گونه ای طراحی شده که تمام ویژگی های موردنظر برای یک بلاک چین مطلوب را برآورده کند.
زمان پردارش کوتاه ، بهبود مقیاس پذیری و کارمزد پایین از دیگر ویژگی هایی است که موجب افزایش علاقه کاربران به ارز سولانا شده است.

 

مدل های شبکه سولانا :
 
الف) اثبات تاریخچه(POH) به کسانی که تراکنش های اضافه شده به دفترکل بلاک چین را تایید میکنند این امکان را میدهد که تراکنش ها را بر اساس تعداد سکه یا توکنی که دارند تایید کنند.

ب) اثبات سهام(POS) سعی میکند با پاییتن ترین موانع ورودی بازدهی شبکه‌ی خود را به نداکثر برساند.
مقایسه سولانا با دیگر پروژه ها

میزان پردازش در شبکه‌ی سولانا به صورت ۵۰ الی ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه و با محدودیت بیش از ۷۰ هزار تراکنش صورت میگیرد.
سولانا علاوه بر امنیت زیادش اپلیکیشن های غیرمتمرکز نیز دارد.
سولانا دارای الگوریتم اثبات زمان است و با استفاده از آن میتواند سرعت بلاک چین را افزایش دهد و گذر زمان را به صورت کد وارد دفترکل کند. شبکه سولانا دارای یک توکن اختصاصی و بومی به نام SOL است.

 

ارز دیجیتال سولانا

وضعیت قیمتی ارز سولانا

مهم ترین هدف راه اندازی این ارز ایجاد بالاترین سرعت تراکنش است که درحال حاضر این شبکه در هر ثانیه قابلیت این را دارد که بیش از ۵۹ هزار تراکنش را با زمان ایجاد بلاک ۴۰۰ میلی ثانیه ای پردازش کند و درعوض این تراکنش ها کارمزدی هم دریافت نمیکند.
اندکی بعد از آنکه وبسایت coinmarketcap سولانا را در سایت خود پذیرفت صرافی بایننس نیز این ارز را لیست کرد و مورد پشتیبانی قرار داد این اتفاق موجب شد که طی ۲۴ ساعت حجم معاملات سولانا به ۸۹ میلیون دلار برسد.

نرخ اولین روز معاملات این ارز در بایننس 0/79 دلار بود که با 14% افزایش به 0/95 دلار رسید.
یک دلاری شدن در رمانی که تعداد تمام کوین های موجود د  شبکه 500میلیون است، در تحلیل ها نقطه عطف سولانا محسوب میشود با این وجود ارز سولانا هنوز جای رشد زیادی دارد و یک ارز جوان به حساب می آید.

 خرید و فروش و تبدیل سولانا در صرافی آساکوین

 

ارز دیجیتال سولانا

چگونه و از کجا ارز دیجیتال سولانا بخريم؟
با توجه به این که فعالیت ایرانیان در صرافی های خارج از کشور به دلیل تحریم ها علیه ایران ممنوع می باشد، ریسک انتخاب صرافی های غیر ایرانی با توجه به خطر بلوکه شدن سرمایه و مسدود شدن حساب، بسیار بالا است. 
بنابراین، با فعالیت در صرافی آساکوین الکترونیک، می توانید معاملات خود را با سهولت و امنیت بالا به سرانجام برسانید.

خرید مستقیم سولانا با ریال از طریق سایت های صرافی ایرانی صورت می‌گیرد.فقط تعداد کمی از سایت های ایرانی سولانا را به سبد فروششان اضافه کرده اند که اکثر اوقات هم موجودی این سایت ها صفر است.‌ این روز ها رقابت خیلی زیادی بین صرافی های آنلاین شکل گرفته است چیزی که می توان یک مزیت رقابتی باشد تعداد ارز های یک صرافیه است‌.

صرافی آساکوین الکترونیک با دارا بودن میزان نقدینگی بالا و نیزپشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله  سولانا آماده ارائه خدمات به صورت  بیست و چهار ساعته به کاربران می باشد.خرید ارز دیجیتال آیوتابا قیمت لحظه ای در صرافی آساکوین الکترونیک با امنیت بالا  با پیشتیبانان با تجربه انجام میشود.
برای  خرید ارز دیجیتال سولانا  در صرافی آساکوین الکترونیک، شما به سادگی می توانیدپس از ثبت نام،احراز هویت را از قسمت داشبورد(ویرایش پروفایل) انجام دهید و بعداقدام به انتخاب کیف پول مورد نظر خود از قسمت کیف پول های داخلی  نموده و سپس به قسمت خرید رفته و با آگاهی و دانش لازم از روند بازار ارز و سنجیدن نکات مهم و پس از آگاهی از توان مالی خود، اقدام به خریدارز دیجیتال آیوتا نمایید.

نحوه فروش ارز دیجیتال 


فروش دارایی های دیجیتالی یکی از دغدغه های مهم کاربران  پس از خریداست.باید بگوییم که جای نگرانی نیست !! با بروز ترین سیستم تبادل، خرید،فروش ارز های دیجیتال بیشتر آشنا شوید، ما بهترین امکانات را برای شما کنار هم قرار داده ایم،زیرا در صرافی آساکوین الکترونیک فروش هر نوع ارز درخواستی شما از جمله  سولانا با قیمت لحظه ای به اتمام می‌رسد و بلافاصله به حساب شما واریز میشود.

برای فروش  ارز دیجیتال سولانا به قسمت فروش سایت به آدرس آساکوین الکترونیک مراجعه کرده وبراساس موجودی کیف پول ارزی تان، درخواست فروش ارز خودراثبت نمایید. در این صورت، مبلغ قیمت لحظه ای سولانا بلافاصله به حساب شما واریز میشود.


با صرافی آساکوین الکترونیک سهم ویژه خودتان را امروز بگیرید!