ارز دیجیتال بت چیست > در صنعت دیجیتال،اولین پروژه رمزنگاری شده‌ای که در حوزه تبلیغات دیجیتالی در بستر اینترنت تمرکز دارد بیسیک اتنشن توکن یا همان «بت»  است. توکن بت با نماد اختصاری BAT ،مخفف Basic Attention Token یک ارز دیجیتال، اوراق بهادار یا یک کالا نیست و تنها ابزاری برای مبادله ارزش بین سه گروه، کاربران، ناشران تبلیغ و آگهی‌دهندگان است.

ارز دیجیتال بت چیست > در صنعت دیجیتال،اولین پروژه رمزنگاری شده‌ای که در حوزه تبلیغات دیجیتالی در بستر اینترنت تمرکز دارد بیسیک اتنشن توکن یا همان «بت»  است. توکن بت با نماد اختصاری BAT ،مخفف Basic Attention Token یک ارز دیجیتال، اوراق بهادار یا یک کالا نیست و تنها ابزاری برای مبادله ارزش بین سه گروه، کاربران، ناشران تبلیغ و آگهی‌دهندگان است.

در این سیستم‌ با استفاده از قراردادهای هوشمند، تبلیغ‌دهندگان پرداخت‌های خود را با توکن انجام می‌دهند.
کاربران با حفظ حریم خصوصی به گشت و گذار در وب می‌پردازند و به ازای توجهی که نشان می‌دهند، توکن دریافت می‌کنند.
هدف اصلی این پروژه حذف واسطه‌هایی در صنعت تبلیغات است.
درآمد ناشران تبلیغ که به خاطر واسطه‌ها و ربات‌ها کاهش یافته بود، با استفاده از این سیستم بار دیگر افزایش می‌یابد.
در حال حاضر مرورگر بریو (Brave) تنها مرورگری است که از توکن بت برای مبادله ارزش بین تبلیغ کننده، منتشر کننده و کاربر استفاده می‌کند.
بریو یک مرورگر منبع‌باز است که توسط تیم بت توسعه یافته و بر روی فاکتورهای حریم خصوصی، سرعت و مسدودسازی تبلیغات آزاردهنده و ردیاب‌ها به صورت خودکار تمرکز دارد.  مرورگر بریو،واسطه‌ها را از صنعت تبلیغات حذف کرده و تبلیغات هوشمند و هدفمند را انجام می‌دهد.از بزرگترین تفاوت‌های میان Brave و سایر مرورگر‌ها تمرکز فراوان آن روی حریم خصوصی است.


همان طور که گفته شد این تکنولوژی برای هر سه گروه کاربران، ناشران تبلیغ و آگهی‌دهندگان مرتبط با تبلیغات مزایای بسیاری دارد.این توکن‌ها به ازای تماشای هر تبلیغ به کاربر پاداش داده می‌شوند. بخشی از آن‌ها هم به عنوان کارمزد به مرورگر اختصاص داده می‌شود،مابقی نیز به ناشر تعلق می‌گیرد.


با توجه به مزایایی چون افزایش حریم خصوصی و امنیت داده‌ها، دریافت پاداش برای کاربران،افزایش درآمد ناشران، حذف واسطه‌ها در صنعت تبلیغات ودریافت اطلاعات بسیار ارزشمند در برابر پرداخت توکن بت،این پروژه روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است،بنابراین دارای مقیاس‌پذیری پایین و هزینه کارمزد بالا است و این مسئله چالش برانگیز و یک عیب برای این پلتفرم محسوب می‌شود.

 

ارز دیجیتال بت


تاریخچه ارز دیجیتال بتBAT


ارز دیجیتال بت > بت در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده وبرندن ایک (Brendan Eich) و برایان باندی (Brian Bondy) دو نفر اصلی از بنیان‌گذاران پروژه بت هستند. اما اکثر صاحب نظران برندان آیک،  را خالق توکن بت می‌دانند. برندان آیک (Brendan Eich)، سازنده جاوا اسکریپت و موسس موزیلا و مرورگر فایرفاکس است.همچنین در تیم  موسس این پروژه مشاوره قدرتمندی چون موسس زی‌کش و مدیر محصول کوین‌بیس مشاهده می‌شود.


ارزش بازاری ارزدیجیتال بتBAT


ارز دیجیتال بت > این توکن در زمان عرضه به بازار یعنی سال ۲۰۱۷، تا ۰.۲۸ دلار افزایش یافت.بیشترین رشد این توکن در ژانویه ۲۰۱۸ بود که قیمت هر واحد آن به ۰.۸۶ دلار نیز رسید.
در حال حاضر ارزش بازاری بت حدود ۱.۱۱میلیارد دلار،  و سهم ۰.۰۵درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بت در این لحظه (۳اردیبهشت ۱۴۰۱)با قیمت 0.747477دلار،که با احتساب نرخ تتر معادل ۲۱,۰۳۳ تومان معامله میشود. این ارز با حجم مبادلات روزانه ۷۰.۹۸ میلیون دلار،در رتبه ۷۹ بازار قرار دارد.

 

ارز دیجیتال بت


چگونگی استخراج ارز دیجیتال بتBAT


ارز دیجیتال بت > این ارز قابل استخراج نبوده و در هنگام تماشای یکی از تبلیغات Brave ads روی مرورگر Brave ساخته می‌شود؛ سپس سکه‌های BAT ساخته شده میان کاربر به اندازه مشارکت خود، شبکه Brave و ناشر تولید کننده محتوا و میزبانی کننده تبلیغ تقسیم می‌شود.بر خلاف بیشتر ارزها که ازالگوریتم‌های اثبات کار یا اثبات سهام برای اضافه کردن سکه‌های جدید به شبکه استفاده می‌کنند توکن‌ بت، با خالی شدن استخر رشد کاربر دیگر توکن جدیدی وارد گردش نخواهد شد. 


حداکثر میزان عرضه توکن این پروژه ۱.۵ میلیارد است. وتعداد سکه‌های در گردش بت در حال حاضر حدود ۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰ عدد میباشد. از طرفی تیم توسعه بت ۳۰۰ میلیون توکن به استخر رشد کاربر (UGP) که برای جذب کاربران به سوی مرورگر بریو و ۲۰۰ میلیون آن به عنوان بودجه به تیم توسعه دهنده ،اختصاص داده است. می‌توانید از طریق فعالیت در صرافی ایرانی آساکوین الکترونیک به راحتی این ارز را بدست بیاورید که در ادامه با نحوه خرید این ارز آشنا خواهیم شد.


چگونه و از کجا ارز دیجیتال بتBAT بخريم؟


ارز دیجیتال بت > کاربران ایرانی نمی‌توانند بت را مستقیم  خریداری کنند ابتدا باید بیت‌کوین یا اتریوم بخرید سپس‌ در یک صرافی مطمئن ایرانی به بت تبدیل کنید.با توجه به این که فعالیت ایرانیان در صرافی های خارج از کشور به دلیل تحریم ها علیه ایران ممنوع می باشد، ریسک انتخاب صرافی های غیر ایرانی با توجه به خطر بلوکه شدن سرمایه و مسدود شدن حساب، بسیار بالا است.

 

بنابراین، با فعالیت در صرافی آساکوین الکترونیک، می توانید معاملات خود را با سهولت و امنیت بالا به سرانجام برسانید.این روز ها رقابت خیلی زیادی بین صرافی های آنلاین شکل گرفته است چیزی که می توان یک مزیت رقابتی باشد تعداد ارز های یک صرافیه است‌ که  صرافی آساکوین الکترونیک با دارا بودن میزان نقدینگی بالا و نیزپشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله بت  که صرافی های معدودی این ارز را پشتیبانی می‌کند،آماده ارائه خدمات به صورت  بیست و چهار ساعته به کاربران می باشد. خرید ارز دیجیتال  بت با قیمت لحظه ای در صرافی آساکوین الکترونیک با امنیت بالا  با پیشتیبانان با تجربه انجام میشود.


برای  خرید بت در صرافی آساکوین الکترونیک، شما به سادگی می توانیدپس از ثبت نام احراز هویت را از قسمت داشبورد(ویرایش پروفایل) انجام دهید و بعداقدام به انتخاب کیف پول مورد نظر خود از قسمت کیف پول های داخلی  نموده و سپس به قسمت خرید رفته و با آگاهی و دانش لازم از روند بازار ارز و سنجیدن نکات مهم و پس از آگاهی از توان مالی خود، اقدام به خرید ارز دیجیتال بت نمایید.

چگونه ارزدیجیتال بتBATبه کیف خود انتقال دهیم؟


بیسیک اتنشن توکن به صورت یک توکن کاربرد پذیر و بر پایه استاندارد ERC20 اتریوم است. برای انتقال آن باید از استاندارد  شبکه انتقال ERC-20 استفاده کرد. و میتوان در تمامی کیف پول‌هایی که از استاندارد ERC20 پشتیبانی می‌کنند، ذخیره کرد. 
بعد از خرید ارز دیجیتال بت درصرافی ارز دیجیتال آساکوین الکترونیک و نصب یک کیف پول بر روی سیستم شخصی شما میتوانید با رفتن به گزینه انتقال ارز،آدرس کیف پولتان را وارد کنید سپس اقدام به برداشت نمایید.

 

ارز دیجیتال بت

 

نحوه فروش ارز دیجیتال بتBAT


فروش دارایی های دیجیتالی یکی از دغدغه های مهم کاربران  پس از خریداست.باید بگوییم که جای نگرانی نیست !! با بروز ترین سیستم تبادل، خرید،فروش ارز های دیجیتال بیشتر آشنا شوید، ما بهترین امکانات را برای شما کنار هم قرار داده ایم،زیرا در صرافی آساکوین الکترونیک فروش هر نوع ارز درخواستی شما از جمله  بت با قیمت لحظه ای به اتمام می‌رسد و بلافاصله به حساب شما واریز میشود.برای فروش  بت به قسمت فروش سایت به آدرس آساکوین الکترونیک مراجعه کرده وبراساس موجودی کیف پول ارزی تان، درخواست فروش ارز خودراثبت نمایید. در این صورت، مبلغ قیمت لحظه ای بت بلافاصله به حساب شما واریز میشود.
با صرافی آساکوین الکترونیک سهم ویژه خودتان را امروز بگیرید!