ارز دیجیتال ورج XVG > امروزه ارزهای دیجیتال رفته رفته بیشتر به زندگی عادی نفود کرده اند،دریافت و ارسال پول به صورت محرمانه اهميت ویژه ای پیدا کرده است. 
یکی از ارزهای مبتنی بر بلاکچین که به‌منظور استفاده‌های روزمره افراد با امنیت بالا طراحی‌شده است ارز ورج است.

ارز دیجیتال ورج XVG > امروزه ارزهای دیجیتال رفته رفته بیشتر به زندگی عادی نفود کرده اند،دریافت و ارسال پول به صورت محرمانه اهميت ویژه ای پیدا کرده است. یکی از ارزهای مبتنی بر بلاکچین که به‌منظور استفاده‌های روزمره افراد با امنیت بالا طراحی‌شده است ارز ورج است.


ارز دیجیتال ورج با نماد اختصاریXVG در اصل، بر پایه یک نسخه اصلاح‌شده از بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. اما نسبت به بیت کوین سرعت و حریم خصوصی فوق‌العاده بالاتری دارد.


بنیان گذار این ارز، باور داشت که بیت کوین به اندازه کافی خصوصی و محرمانه نبوده از این رو  تصمیم گرفت تا بلاکچین تازه ای ایجاد کند که تراکنش ها در آن قابل پیگیری نباشند.حریم خصوصی ورج به مراتب بالاتر ارزهای پیگیر گریز دیگری چون مونرو، دش و زی‌کش است.همچنین ارز ورج انجام تراکنش‌های روزمره به وسیله بلاک چین در سرتاسر دنیا و برای تک‌تک افراد را امکان پذیر کرده است.


 سرعت تراکنش‌ها  در ورج نسبت به بیت کوین، که به طور معمول در بیت کوین ده دقیقه است، بیشتر است و ورج می تواند یک تراکنش را در 30 ثانیه به انجام برساند.همچنین ورج می تواند 100 تراکنش بر ثانیه را پردازش نماید. 


این ارز به صورت یک نرم افزار صد در صد متن باز کار می‌کند وتمرکز بیشتر آن  بر حریم خصوصی با استفاده از شبکه‌های ناشناس محور مانند TOR و i۲p است.تمام تراکنش‌ها کاملاً ناشناس هستند و حتی IP کاربران هم قابل تشخیص نیست‌‌.

 

ارز دیجیتال ورج XVG

 

  تاریخچه ارز دیجیتال ورج XVG


ورج در سال ۲۰۱۴ و تحت عنوان «دوج کوین دارک» که اساسا یک فورک یا شاخه از دوج کوین بوده و به منظور ایجاد جایگزینی ناشناس و محرمانه تر طراحی شد. ابتدا مانند دوج کوین صرفا یک شوخی ایجاد شد اما در سال ۲۰۱۶ با تغییر نام به ورج(Verge) وارد بازار کریپتوکارنسی‌ها شد.تا به امروز، کسی سازنده واقعی Verge را نشناخته و از اطلاعات وی تنها یک نام کاربری "Sunerok" در دسترس است. 

 

ارزش بازاری ارزدیجیتال ورج XVG


ورج برای نخستین بار در 15م اکتبر سال 2014 معامله شد. در آن زمان ارزش آن بسیار پایین و در حدود 0.000013 دلار بوده‌ است.همزمان با رشد عمومی ارزهای دیجیتال، ورج نیز افزایش قیمت زیادی را تجربه نمود.
در حال حاضر ارزش بازاری ورج حدود ۱۷۲.۶ميليون دلار،  و سهم ۰.۰۰۸درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ورج در این لحظه (۲۶ فروردین۱۴۰۱)با قیمت 0.010431دلار،که با احتساب نرخ تتر معادل ۲۹۰تومان معامله میشود. ارز دیجیتال ورج با حجم مبادلات روزانه ۳.۱۵میلیون دلار،در رتبه ۲۸۰بازار قرار دارد.

 

ارز دیجیتال ورج XVG

 

 چگونگی استخراج ارز دیجیتال ورج XVG


مانند بیت کوین و اتریوم و بسیاری ارز ارزهای دیجیتال دیگر، ورج یک کوین قابل استخراج است که از سیستم اثبات کار بهره می‌برد.
برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال که فقط یک الگوریتم استخراج دارد، ورج دارای ۵ الگوریتم مختلف است که برای ماینرها این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانند با انواع دستگاه‌ها و سخت افزارهای موجود، اقدام به استخراج نمایند.، این الگوریتم ها شامل Scrypt، X17، Lyra2rev2، Myr-groestl، Blake2s می باشند.


ورج دارای منابع محدود است و بیشترین مقدار قابل استخراج این ارز برابر با 16.5 میلیارد سکه است و امکان کم یا زیاد شدن آن وجود ندارد‌.در حال حاضر حدود ۱۴ میلیارد واحد از ورج استخراج شده است.

 

ارز دیجیتال ورج XVG


چگونه ارزدیجیتال ورج XVG به کیف خود انتقال دهیم؟


بعد از خرید ارز دیجیتال ورج در صرافی ارز دیجیتال آساکوین الکترونیک و نصب یک کیف پول بر روی سیستم شخصی یا کیف‌پول های مخصوص ورج  مناسب همراه شما،میتوانید با رفتن به گزینه انتقال ارز،آدرس کیف پولتان را وارد کنید سپس اقدام به برداشت نمایید. می‌توانید با استفاده از شبکه انتقال مختص این توکن برای انتقال ارز ورج استفاده کنید همچنین در صرافی آساکوین الکترونیک برای کاهش هزینه تراکنش می‌توانید از شبکه های فرعی  همچون BEP20  استفاده کنيد 

 

چگونه و از کجا ارز دیجیتال ورج XVG بخريم؟


با توجه به این که فعالیت ایرانیان در صرافی های خارج از کشور به دلیل تحریم ها علیه ایران ممنوع می باشد، ریسک انتخاب صرافی های غیر ایرانی با توجه به خطر بلوکه شدن سرمایه و مسدود شدن حساب، بسیار بالا است. بنابراین، با فعالیت در صرافی آساکوین الکترونیک، می توانید معاملات خود را با سهولت و امنیت بالا به سرانجام برسانید.

این روز ها رقابت خیلی زیادی بین صرافی های آنلاین شکل گرفته و چیزی که می تونه یک مزیت رقابتی باشه، تعداد ارز های یک صرافیه است که صرافی آساکوین الکترونیک با دارا بودن میزان نقدینگی بالا و نیزپشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله ورج آماده ارائه خدمات به صورت  بیست و چهار ساعته به کاربران می باشد.خرید ارز دیجیتال ورج با قیمت لحظه ای در صرافی آساکوین الکترونیک با امنیت بالا  با پیشتیبانان با تجربه انجام میشود.

برای  خرید ارز ورج  در صرافی آساکوین الکترونیک، شما به سادگی می توانیدپس از ثبت نام احراز هویت را از قسمت داشبورد(ویرایش پروفایل) انجام دهید و بعداقدام به انتخاب کیف پول مورد نظر خود از قسمت کیف پول های داخلی  نموده و سپس به قسمت خرید رفته و با آگاهی و دانش لازم از روند بازار ارز و سنجیدن نکات مهم و پس از آگاهی از توان مالی خود، اقدام به خریدارز دیجیتال ورج نمایید.

 

نحوه فروش ارز دیجیتال ورج XVG


فروش دارایی های دیجیتالی یکی از دغدغه های مهم کاربران  پس از خریداست.باید بگوییم که جای نگرانی نیست !! با بروز ترین سیستم تبادل، خرید،فروش ارز های دیجیتال بیشتر آشنا شوید،

ما بهترین امکانات را برای شما کنار هم قرار داده ایم،زیرا در صرافی آساکوین الکترونیک فروش هر نوع ارز درخواستی شما از جمله ورج با قیمت لحظه ای به اتمام می‌رسد و بلافاصله به حساب شما واریز میشود.برای فروش ورج به قسمت فروش سایت به آدرس آساکوین الکترونیک مراجعه کرده وبراساس موجودی کیف پول ارزی تان، درخواست فروش ارز خودراثبت نمایید. در این صورت، مبلغ قیمت لحظه ای ورج بلافاصله به حساب شما واریز میشود.
با صرافی آساکوین الکترونیک سهم ویژه خودتان را امروز بگیرید.