ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology > موارد استفاده‌ از فناوری بلاک چین روز به روز متنوع‌‌تر و گسترده‌تر می‌شود. نسل اولیه ارزهای دیجیتال که هدفشان از استفاده از بلاک چین تنها تسهیل نقل و انتقال وجه بود. و در ادامه هدف نسل دوم ارزهای دیجیتال برطرف کردن مشکلاتی بود که در نسل اول گزارش شده بودند. و حالا، نسل سوم ارزهای دیجیتال، با هدف  افزایش قابلیت هم‌کاری بین بلاک چین و شبکه‌های سنتی بوجود آمده اند.

ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology > موارد استفاده‌ از فناوری بلاک چین روز به روز متنوع‌‌تر و گسترده‌تر می‌شود. نسل اولیه ارزهای دیجیتال که هدفشان از استفاده از بلاک چین تنها تسهیل نقل و انتقال وجه بود. و در ادامه هدف نسل دوم ارزهای دیجیتال برطرف کردن مشکلاتی بود که در نسل اول گزارش شده بودند. و حالا، نسل سوم ارزهای دیجیتال، با هدف  افزایش قابلیت هم‌کاری بین بلاک چین و شبکه‌های سنتی بوجود آمده اند.


ارز آنتولوژی با نماد اختصاری ONT یک پلتفرم نسل سومی بلاکچین ها است که هدف اصلی آن ایجاد ارتباط بین ساير بلاک‌چین ها است‌.با وجود پروژه هایی مشابهی چون‌ اتریوم و ترون آنتولوژی بوجود آمد تا برخی اشکالات مربوط به ارز های مشابه را بر طرف کند.

از جمله مزیت مهم این پلتفرم فراهم کردن امکان ذخیره‌سازی داده‌ها  به صورت عمومی و خصوصی است‌این مسئله برای برخی شرکت ها که  می‌خواهند حریم خصوصی و اطلاعات آنان در مقابل رقبا حفظ شود بسیار اهمیت دارد.


بلاک چین آنتولوژی دو توکن بومی متفاوت دارد. ارز دیجیتال Ontology که به اختصار ONT نامیده می‌شود و ارز دیجیتال آنتولوژی گس (Ontology Gas) هم وجود دارد که با نام ONG شناخته می‌شود. از توکن آنتولوژی گس (ONG) برای پرداخت هزینه‌ انجام تراکنش‌ها یا اجرای قراردادهای هوشمند بر روی شبکه استفاده می‌شود. 
آنتولوژی از سازوکار اجماع ( مکانیزم اجماع راهکاری است که بلاک چین‌ها برای تایید و صحت‌سنجی تراکنش‌ها بدون نیاز به شخص ثالث به کار می‌گیرند) تحمل خطای بیزانس قابل تایید یا VBFT استفاده می‌کند که یکی از نوآوری‌های این پروژه محسوب می‌شود که نشان از امنیت بالا و قابل اعتمادبودن این ارز می‌باشد‌.این مکانیزم منحصر  به آنتولوژی، ترکیبی از سرعت و امنیت است. امکان انجام هزاران تراکنش در ثانیه در این پلتفرم وجود دارد.


پلتفرم آنتولوژی سعی دارد که همه نهادها از جمله ادارات دولتی به آن ملحق شوند و بدون عوض کردن سیستم فعلی‌شان از فناوری بلاک چین  برای همکاری قابل اعتماد به صورت توزیع شده در کسب و کارشان استفاده کنند.این بدان معناست که به بلاک چین‌های دیگر اجازه داده می‌شود که در هسته آن قرار گرفته و به عنوان زنجیره‌های جانبی عمل کنند.در واقع آنتولوژی از مشارکت بین شبکه‌های مختلف با پروتکل متفاوت پشتیبانی می‌کند.
باید اینگونه بیان کرد که آنتولوژی به عنوان پلی بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی عمل می‌کند. 

ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology


  تاریخچه ارز دیجیتال آنتولوژیONT


 پروژه  آنتولوژی به منظور سرمایه‌گذاری بر روی تمامی مزایای شبکه بلاک چین ساخته شده بود.
بلاک چین آنتولوژی را  دا هانگفی (Da Hangfei) و اریک ژانگ (Erik Zhang) راه‌اندازی کردند. این پروژه  در سال ۲۰۱۷ توسط یک شرکت چینی با نام آن‌چِین (Onchain) راه‌اندازی شد.
شرکت آن‌چین که  در سال 2016 با راه‌اندازی پروژه‌‌ی نئو، قدرت خود در این صنعت را به رخ همگان کشیده بود باعث اعتبار دادن هر چه بیشتر به این ارز شد.

 

ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology

ارزش بازاری ارزدیجیتال آنتولوژیONT


این ارز با قیمت ۲.۶ دلار وارد بازار شد و پس از گذشت تقریبا ۱ ماه ارزش آن به ۱۰ دلار رسید.در بازه‌ای زمانی که کل ارزهای دیجیتال بازار در روند نزول قیمت بودند، ارز دیجیتال آنتولوژی برخلاف روند صعودی داشت. در مارس ۲۰۲۱ قیمت خود را شکست و به بیش از ۱ دلار رسید. این روند ادامه داشت تا بار دیگر در ژوئن ۲۰۲۱ به زیر ۱ دلار برگشت.در حال حاضر ارزش بازاری آنتولوژی حدود۴۳۴.۳۹میلیون دلار، و سهم ۰.۰۲درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از آنتولوژی در این لحظه (۲۹فروردین۱۴۰۱)با قیمت 0.505548 میلیون دلار،که با احتساب نرخ تتر معادل ۱۴,۱۳۵تومان معامله میشود. این ارز با حجم مبادلات روزانه ۳۳.۵۲میلیون دلار،در رتبه  ۱۳۳بازار قرار دارد.


 چگونگی استخراج ارز دیجیتال آنتولوژیONT


 ارز آنتولوژی مانند بیت کوین در ابتدا عرضه اولیه سکه نداشت و قابل استخراج نیست. در سال ۲۰۱۹توکن  ONT روی پلتفرم نئو، ایردراپ شد.بدین‌ترتیب برای هر توکن نئو ۰.۰۱ توکن آنتولوژی اهدا شد. حداکثر عرضه  ارز آنتولوژی ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ONT است. که ۱۲ درصد برای کاربران آنتولوژی، ۲۸ درصد برای شرکا، ۱۰ درصد برای شورای نئو، ۲۵ درصد برای توسعه اکوسیستم آنتولوژی، ۱۰ درصد به‌عنوان پاداش برای یافتن مشکلات فنی پروژه و ۱۵ درصد نیز برای تیم توسعه‌دهنده اختصاص داده شد.

در حال حاضر، تقریبا ۸۰ درصد از  عرضه کل آنتولوژی در گردش است. بنابراین بهترين راه بدست آوردن ارز آنتولوژی خرید از صرافی‌ مطمئن ارز دیجیتال است. در صرافی آساکوین الکترونیک میتوانید در یک بستر امن و با خیال راحت با سرعت بالا این ارز را بدست بیاورد. در ادامه‌ همین مطلب‌ با نحوه خرید انواع ارزهای دیجیتال از جمله ONT درصرافی ارزدیجیتال آساکوین الکترونیک آشنا خواهیم شد.

ارز دیجیتال آنتولوژی Ontology

چگونه ارزدیجیتال آنتولوژیONT به کیف خود انتقال دهیم؟


بعد از خرید ارز دیجیتال آنتولوژی ONT درصرافی ارز دیجیتال آساکوین الکترونیک و نصب یک کیف پول مناسب این ارز بر روی سیستم شخصی شما میتوانید با رفتن به گزینه انتقال ارز،آدرس کیف پولتان را وارد کنید سپس اقدام به برداشت نمایید. ارز آنتولوژی توکنی است که  انتقال آن در بستر شبکه های انتقال فرعی چونBEP 20 به راحتی و با کارمزد کمتر انجام میشود.

 

چگونه و از کجا ارز دیجیتال آنتولوژیONT بخريم؟


با توجه به این که فعالیت ایرانیان در صرافی های خارج از کشور به دلیل تحریم ها علیه ایران ممنوع می باشد، ریسک انتخاب صرافی های غیر ایرانی با توجه به خطر بلوکه شدن سرمایه و مسدود شدن حساب، بسیار بالا است. بنابراین، با فعالیت در صرافی آساکوین الکترونیک، می توانید معاملات خود را با سهولت و امنیت بالا به سرانجام برسانید. 
این روز ها رقابت خیلی زیادی بین صرافی های آنلاین شکل گرفته و چیزی که می تواند یک مزیت رقابتی باشد تعداد ارز های یک صرافیه است که صرافی آساکوین الکترونیک با دارا بودن میزان نقدینگی بالا و نیزپشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله  آنتولوژی آماده ارائه خدمات به صورت  بیست و چهار ساعته به کاربران می باشد.خرید ارز دیجیتال  آنتولوژی با قیمت لحظه ای در صرافی آساکوین الکترونیک با امنیت بالا  با پیشتیبانان با تجربه انجام میشود.


برای  خرید ارز آنتولوژی در صرافی آساکوین الکترونیک، شما به سادگی می توانیدپس از ثبت نام احراز هویت را از قسمت داشبورد(ویرایش پروفایل) انجام دهید و بعداقدام به انتخاب کیف پول مورد نظر خود از قسمت کیف پول های داخلی  نموده و سپس به قسمت خرید رفته و با آگاهی و دانش لازم از روند بازار ارز و سنجیدن نکات مهم و پس از آگاهی از توان مالی خود، اقدام به خریدارز دیجیتال  آنتولوژی نمایید.


نحوه فروش ارز دیجیتال  آنتولوژیONT


فروش دارایی های دیجیتالی یکی از دغدغه های مهم کاربران  پس از خریداست.باید بگوییم که جای نگرانی نیست !! با بروز ترین سیستم تبادل، خرید،فروش ارز های دیجیتال بیشتر آشنا شوید، ما بهترین امکانات را برای شما کنار هم قرار داده ایم،زیرا در صرافی آساکوین الکترونیک فروش هر نوع ارز درخواستی شما از جمله  آنتولوژی با قیمت لحظه ای به اتمام می‌رسد و بلافاصله به حساب شما واریز میشود.برای فروش ارز آنتولوژی به قسمت فروش سایت به آدرس آساکوین الکترونیک مراجعه کرده وبراساس موجودی کیف پول ارزی تان، درخواست فروش ارز خودراثبت نمایید. در این صورت، مبلغ قیمت لحظه ای ارز آنتولوژی بلافاصله به حساب شما واریز میشود.
با صرافی آساکوین الکترونیک سهم ویژه خودتان را امروز بگیرید!